.





Photobucket


Welkom op mijn bloggie

Hier vind je mijn scrapkit`s en achtergrondjes,


elementjes en quick frames en maskers

Gemaakt met psp 9


Je kunt alles vrij downloaden


~*~*~*~*~



Heb je een vraag kun je me een emailtje sturen


Of laat een berichtje achter in de chatbox


~*~*~*~*~


Hopelijk vind je iets van je gading



ENJOY....


Vergeet niet een berichtje achter te laten als je iets download

Dat apprecieer ik zeer zeker....


Dank je wel


Liefs....Jeanne




Related Posts with Thumbnails

woooooow ......Ik heb een Award gekregen.

Ketty van Charlieonline Scrapbook heeft me dit gegeven

 Ik ben zeer vereerd....
Ketty vertaalt mijn lessen in het Italiaans 
Dank je wel lieverd
Klik op haar naam en bezoek haar website
Ze maakt hele mooie dingen

En ze vertaalt mijn lessen in het Italiaans
Ze staan op haar website



0 reacties:

Een reactie posten